Сторінки

Шукати в цьому блозі

25.03.11

житіЙоУ:)

найдурніше, що має блог - це графу "ЗАГОЛОВОК".. часом можна її проігнорувати..але відчутна якась неповнота і нецікавість.. розумійте, як хочте.. але, що тут розуміти)) полеміка відсутня))

сиджу на табуретці у позі якогось продвинутого йога, покусую нижню губу - ніякої розпусти не передбачається))) о, та.. ще я мудрую, що ж його написати.. думок тьма.. але якогось маніакального бажання викладати їх нема.. тому скористуюся тезисним варіантом)полюбила такий виклад, навіть не підозрюючи.. прям як у житті...)))

сьогодні я була у ролі соціального репортера:) мій дебют:)
сьогодні був круглий стіл на тему..ай.. не буду про тему))
сьогодні була відеозйомка, диктофон, фотографування, якесь занотовування..
сьогодні було щось на кшталт інтерв'ю..
сьогодні було знайомство з цікавими особистостями...

назбиралася купа силенна всілякої інформації.. хоч багатотомник видавай))) а потім вожна й аудіокнигу... і на дисерт - документальне кіно:)

тепер з цього всього потрібно скласти симпатичний та цікавий пазл.. часу до понеділка-вівторка..)
а на вихідні заплановано так багацько подій))) я крутіша за Наполеона)))

пішла впірну у буденність домашніх турбот.. на мене чекає подорож у країну "Посудомийка")))) ""я це люблю"")

3 коментарі:

  1. Часом дивуюсь, ЯК людям вдається прожити таке цікаве і насичене життя. :)

    ВідповістиВидалити
  2. я теж дивуюся, бо своє до цього списку нууу ніяк не внесу)

    ВідповістиВидалити
  3. ОО, та в тебе дуууже цікаве життя! Просто ти до нього вже звикла, тому, можливо, цього не помічаєш. А зі сторони краще видно)

    ВідповістиВидалити