Сторінки

Шукати в цьому блозі

02.03.11

по-весняному..))

ковток зимового, але весняного повітря... що може бути прекраснішим у цьому світі за контрасти?)))

сьогодні був трішки літній день... якщо спостерігати за ним із вікна кімнати, дивлячись на небо... сонце палило так, що ввесь час мружила очі...
на небі літо.. на календарі весна... термометр віщує зиму... а на душі осінь...))

контрасти..))

а була зима... був лютий.. якось забула занотовувати свої дні тут.. кінець лютого був мега приємним...
був Житомир... дитяча лікарня, де нас з Юльою зустріли дуже тепло...
був міст над річкою Тиса... були посиденьки в кафешках, де намагалися більше зігрітися, ніж втамувати голод))

був Український Соціон, де мене напоїли чаєм та визначили мій тип... але ще не точно)) я то Гюго, то Гекслі;)

був зимовий ліс і катання на санчатах))

був тригодинний концерт Тартачка, драйв.. спека.. задуха...) був нічний Київ.. дорога до Ярославого Вала, 9 - офіс Молодіжного Національного Конгресу, де ми й на кріслах заночували)))

було день народження Женьки, де я вподобала фруктовий салат)) і до сих пір про нього не можу забути)))

а потім був останній день лютого))) я цілий день провалялася у ліжку)))

було, мабуть, ще щось..)) але воно десь загубилося в моїй пам'яті... ато й узагалі зникло..

зараз із колонок лунає якась меланхолія.. і настрій відповідний... навіть поплакала б... давно не плакала... біг гьорлс донт край...

життя, дякую, що ти у мене є..)

3 коментарі:

  1. ОО, та в тебе, я так дивлюся, життя таке енергійне - багато подорожуєш, знайомишся з новими людьми, відвідуєш різні конгреси - одним словом, ти дуже вдало закінчила цю зиму. Так що бажаю так само вступити до весни)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ех, Жменько, ти чудова. Ммм...

    ВідповістиВидалити
  3. дяки))

    та не дуж й активне.. воно нестабільне у мене... то шмат активності.. то відсутність цього шмату..))

    ВідповістиВидалити