Сторінки

Шукати в цьому блозі

03.03.11

наснилося...

коли фантазії стають реальністю, вони перестають бути цінними до тих пір, поки знову не стануть фантазіями)

ось ця фраза мені з'явилася уві сні, я посеред ночі прокинулася і записала її похабцем у мобільний...

вона відзеркалює мене... стрьомно.. я зануда... мене тішать фантазії..

і взагалі хочу утнути щось.. думала запропонувати знайомому надибатися посеред ночі і цілуватися до тих пір, поки комусь ненабридне, при цьому не промовляючи ні слова.. але передумала, бо лінь одягатися...

млин.. я буду рада, якщо мене знайде робота(ато я її щось ніяк не знайду) і я стану схожа на деякий час на просту одиницю маси.. мабуть, мені це необхідно...

мені не приносить задоволення смак шоколаду - трагедія...

а ще... сьогодні я сама себе боюся... вперше...

1 коментар: