Сторінки

Шукати в цьому блозі

18.03.11

трудобудні..)

минув перший день... почуваю себе як вижатий лимон..) радує, що завтра п'ятниця..))
незвично від туніядствобуднів відразу пірнати у такий шалений ритм роботи..)
звикну:)
чекаю на 18:40.. домовилася з Маруською пройтися Подолом.. мені це необхідно..)

а ще завтра у мене мала відбутися співбесіда у "Гурті" на соціального репортера.. не зможу піти, шкода.. написала їм листа..надіюся, відповідь отримаю:)

вчора я любила людей.. сьогодні вони мене дратують.. тенденція не втішна))

2 коментарі:

  1. То нічого, що дратують.Навряд чи десь є людина, яку ніхто не дратує. Всі ми 'people', тому це нам властиво.
    По аналогії завтра ти маєш знову любити людей)

    ВідповістиВидалити
  2. любов ще до мене не повернулася)
    але я реабілітуюся) вирішила кинути роботу)) вона - джерело для негативу)

    ВідповістиВидалити