Сторінки

Шукати в цьому блозі

02.03.11

дужечки..


весна...
вона, здається, розпочалася вчора..)
вичитала мудрість в одному з блогів-друзів: "Ванільні дівчатка справно рахували в своїх статусах дні до НР, до 14 числа, до 1 березня. А нафіга? Ну прийшла ця весна. Щось змінилось? Нічого. У когось десь сніг. Невже люди такі наївні, що думають, коли настане те чортове 1 число, то божеська сила натиском вказівного пальця ввімкне сонце, проростить квіти, розжене хмари?"
погоджуюся на всі сто-п'ятсот))) але, бльо, зізняюся... я чекала весни))) не чекала нового року, ні дня святого валіка... а от весни...)))
нічого не змінилося... але ж скоро зміниться... весна трішки нас помучить і візьметься розфарбовувати усе довкола.. вже в'їлося дивитися на голі дерева та брудний сніг.. на ті багатоповерхівки, які муляють очі... природа оживе йопт))) нещодавно бродила парком Шевченка і увесь люд дивився на небо... і я дивилася... поверталися зграї птахів.. я ще в житті не бачила стільки птахів.. вони щось виспівували та так по-дивному заворожували своїм кружлянням)) всі спостерігали за цією величезною чорною пташинною хмарою і ніхто не боявся, що з неї може піти надзвичайно неприємний дощ.. ;)
це усміхало))

весна...))

раніше я її не полюбляла.. асоціювалася з брудом, котячим траханням і ще якимись неприємними речами..)

вчора настала весна.. я була знову на посиденьках Українського Соціону, а ще зустрілася з одним меном, якого бачила й раніше на етнофестах, але познайомилися на теренах інтернету(О вєлікій і магучій), ну і вчора вже підкріпили це знайомство зустріччю))

а сьогодні були посиденьки в "Здоровеньких")) збираємося йти в суботу із "Світівцями"+бажаючі до вілпозитивних діток..мудрували, чим їх порадувати..))

а ще у мене місячні - це дуже важлива інфа... кляті місячні.. я ненавиджу вас... знайте))))

2 коментарі: