Сторінки

Шукати в цьому блозі

12.03.11

декілька десятків годин...

День почався зранку...
Маршрутка...Дзвінок т.Лєни, яким вона попередила мене бути обачною, бо їй наснився неприємний сон... але сонце кидало мені свої посмішки крізь шибки...))) тому настрій був чудовий... Метро.. Андріївський узвіз... Співбесіда щодо влаштування на роботу... Вперше на співбесіді мені показували мою сторінку вКонтакті та мій блог... кумедія))) тому тут не писатиму усіляку лайку хє-хє))) ато за мною стежать;)
Маршрутка №13...яка везла до Цирку через досить чаруючі вулички Києва.. Київ прекрасний, хоч і брудний... до болю брудний.. Люди, ви страшні істоти...
Забігла до Світланки на роботу, побазікали..
Вокзал..Макдональдс..Кава..Надибалася з Нюшкою.. забігли в якийсь магазинчик, а там знижки)) купили по рубашці)))
Хрещатик..Забігли у Теранову.. а там знову знижки)))) купили собі по парі джинсів))) Нюшка з усіма примірками порвала у своїх чобітках блискавку - пора додому)
Маршрутка...Либідська..Супермаркет..Кефір+круасан з шоколадом..Знову маршрутка.. і я дома:)
Заходжу вК, хтось до мене долучився до друзів.. Дивина.. Потенційний роботодавець, у якого зранку була на співбесіді)))) усміхнуло))) але й так не знаю, чи моя кандидатура пройшла:))) хє-хє)))) сміхота))))
дома час минає хутко.. ще сьогодні дзвонили з "ГУРТу")) можливо, я буду соціальним репортером на волонтерських засадах)) Серж каже, що я ідіота(нуу він не так виразився, та все ж), але мені цікавий такий досвід)) + викроювати не більше 20 годин на тиждень на писанину - це не так вже й багато))

ооо а вчора я грала з Нікітою у шахи в он-лайн режимі)) я йому програла всі партії(життя несправедливе, адже до того вигравала в якихось невідомих суперників).. грали ми на стриптиз) і за мною ця "забавка"..) але я сказала. що з мене бу стриптиз у тому разі, якщо він мені дасть майстер-клас, бо дуж перед цим вихвалявся, що він майстер зі стриптизу))) хє-хє)))

усміхайтеся незнайомим - це так приємно))

Немає коментарів:

Дописати коментар