Сторінки

Шукати в цьому блозі

10.03.11

подумалося..)

не настала весна, а вже літа хочеться)) хочеться кудись пошвеньдяти у гори..)))

раніше я полюбляла сидіти на підвіконні та втикати кудись у даль.. або просто втикати... або просто сидіти на підвіконні... подумалося, що я б і нині всілася на підвіконня і знову б повтикала... але пейзаж за вікном в'ївся.. підвіконні посиденьки стали буденністю, тому й зникли з мого життя..
потрібно змінити або підвіконня, або пейзаж.. та воно все якось взаємопов'язане.. мої очі та дупця не переживуть таких кардинальних змін...

ооо нещодавно було 8 березня..)) купа уваги, любові, які на наступний день розвіялися як дим..)

у цей мега грандіозний день ми з Сержем навідали бабусю та тьотю) так мило посиділи)) поговорили про астрологію, карму та тому подібне))
а потім надибалися з Маруською та Нюшкою...)))
була маршрутка, в якій нас усі підслуховували і думали, напевне, що ми в неадекваті, але це так кумедно))))
був Вова,який мене видзвонив, дочекався на Печерській та подарував нам по цукерці(як з дитинства на палочці півники, білочки, зайчики), а мені презентував дуже файну коробочку з метеликами, яку змайстрував власноруч)))
був Косий Капонір - побудований в 1844 році як оборонна споруда Госпітального зміцнення в системі Нової Печерської фортеці)
була затишна кав'ярня)
був якийсь тупий фільм, який Нюшка могутньо додивилася докінця, а я заснула))

а вчора пройшло..якось непомітно, крім одного моменту)) з Маруською переглядали фільм)) знову сентименти... "Реальна любов")) чудовий фільм))) убила фраза пристаркуватого рокера: "дітки ніколи не купуйте наркотиків, краще станьте поп-зіркою та отримуйте їх на шару")))

а ще мене до 23:48 заблокували якогось біса вКонтакті) треба відвикати від соціалок))

сьогодні, повторюся, хочу літа..) але потрібно навчитися насолоджуватися тим, чим багатий саме ось цей момент))

з колонок лунає Rogue Wave "Electro-socket blues" -насолоджуюся))))

Немає коментарів:

Дописати коментар