Сторінки

Шукати в цьому блозі

17.03.11

щастячко повсюди:)

а сьогодні я щаслива... вдихаю щастя на повні легені:)

зранку була перша співбесіда.. завтра перший робочий день:)
але о 18:15 на мене чекало ще одне випробування "Женя влаштовується на роботу"))
додому їхати не було сенсу... поперла до Світланки на роботу, і простирчала там 4 години:) гамали, тринділи, Свєтко назвала мій шикарнійший парфюм "смердить як від старої баби"))) але ви ж не подумайте...)))))
дорогою до Свєти я познайомилася із приємним чоловіком років за 50, родом із Тернопільщини))) він підсів до мене, запитавши: Панночко, можна біля Вас сісти?))) Нечасто в столиці почуєш такі незвичні для вух звертання)) але це так по-українські, тому приємно))) він почув як я спілкувалася українською з водієм.. вирішив, що я з його країв..і дуже здивувався, що я киянка))) "Приємно чути рідну, а не чужу мову в столиці", - говорив мені, усміхаючись, Володимир Пиріг:) чудернацький українець))) зовсім чужа людина.. але я, ніби його знаю стільки, скільки не живуть))) розповів мені про себе, свою сім'ю.. життя)) а я поділилася своїм:) ось так і мають єднатися українці... просто поговорити в маршрутці.. не гримати.. усміхнутися.. підзарядитися неймовірною енергію і радіти, що ти живеш)))

час минав... вийшла від Світланки))) настрою хоч відбавляй)))готова по шматочку поділитися з кожним у кого на обличчі у цей прохолодно-сонячний день не сяяла усмішка)))
до офісу на співбесіду намбер ту я чемчикувала дууууже довго)) шукала..шукала і знайшла.. переді мною постала якась хрущовка.. думаю "афігєть, прийшла"))) зайшла, а там шарашкіна контора, тому я чемно розвернулася і направилася до метро))) спускаючись сходами, познайомилася із Олегом, який також прийшов якогось дідька на цю співбесіду і зробив так, як і я))) дорога до метро пройшла в приємному товаристві) Олег прохав мій номер, але я сказала, шукай мене вК))) знайшов)) запрошує погуляти)) весна на хлопців дивно діє:) ще вчора я раділа, що мою кицьку лишили в спокої коти, так на себе наврочила хє-хє))) все це жарти, звісно ж))

а ще сьогодні мені прийшов дуже гарний лист від мого інет-друга.. спочатку думала викласти у блозі, а потім вирішила, що це надто інтимно.. але хочеться десь ці рядки зберегти) виріши - у пам'яті))) вони надихають і підживлюють:)

а ще я сьогодні всім усміхалася))) і це так приємно)
день привітний і я привітна))

ну і на останок вкрадена цитата: "Счастье в том, чтобы хотеть то, что у тебя есть. А не в том, чтобы иметь то, что хочешь"
ага, такщо будьте щасливі саме у цьому моменті, в якому ви нині перебуваєте:)))

Немає коментарів:

Дописати коментар