Сторінки

Шукати в цьому блозі

16.03.11

сьогодні;)

Нарешті долізла до "Нова публікація"..))
сьогодні...дуже влучна фраза про моє сьогодні мого інет-друга "Что-то не то с этим вечером, какое-то странное чувство в душе"...
відчуваю, що на мене чекає щось хороше:) хоч і нині мені добре:))) часом бувають приступи депресії.. але вони скороминучі:)
сьогодні.. сьогодні я робила мамі стінгазету, мене пруть такі штуки..:)
сьогодні збиралася сходити на посиденькі українського соціону... не доїхала))
виїхали з Нюшкою у передчутті, що ми туди доберемося.. дорогою заскочили у "Плато", Нюшка придбала собі крутяцькі туфлі)) над головою дощ.. зідзвонилася з Ігорем, він був із Надійкою, яку я ого-го ск не бачила, а вона за цей час перетворилася нуу просто в лялечку))))
домовилися надибатися.. соціон відпав... ось так будуєш плани на день, а вони руйнуються зі швидкістю світла - все-таки це приємність)) очікуване набридає:)

під'їхали з Нюшкою на Теремки-2)) інфраструктура там бажає ліпшого.. надибали якийсь мега-супер-пупер заклад під кодовою назвою "Ганделик", де крутили жахливий шансон..
Але навіть такі речі не зіпсують атмосферу, коли є гарна компанія)))
посиділи, потринділи))) згамали Ігореву картоплю по-селянські...ну і майже розійшлися)) Надійка потопала додому, Ігор як істинний джентельмен провів нас до Теремків-1... ще й шоколадку придбав..під тиском;))) дорога була солодкою із присмаком дощу:)))

а на вулиці все пахне весною:) і десь котів не чути, якесь диво:) моя кішка може спокійно гуляти на вулиці..) мені не потрібно поливати котів холодною водою..)) яке блаженство.. не наврочити б)))

3 коментарі:

  1. Уявляю, який то супер-мега-пупер заклад з такою МЕГАназвою "Ганделик" ))))

    ВідповістиВидалити
  2. то ми його так прозвали))))
    краще не уявляй)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дивно, що у Києві не чути котів на вулиці! =))

    ВідповістиВидалити