Сторінки

Шукати в цьому блозі

31.12.10

Фанта...зія))

я не люблю прибирати...

та, по-правді, я не люблю оцей перехід.. від байдикування(для прикладу, тут може бути все-все-все, крім прибирання) до самого прибирання))) але варто цю межу переступити і я отримую якесь неможливоОписати натхнення... мо мені шукати роботу прибиральницею? хдд але мене не витримають, я дуже довго борюся з безладом і досить прискіпливо... словом.. я "малюю" з неможливого картину))))))

так от... побрибирала... і, як кажуть, талановита людина талановита в усьому))) так і про мене можна сказати, ідіот в усьому ідіот)))))))))) мені закортіло зробити желейний торт, тому о 5 ранку вирішила залити (для початку) різні желе у форми))) і ось дійшла до апельсину... розкриваю, висипаю, заливаю..)))) аааааррр це до жаху неможливо.... ЗАПАХ... запах фанти))) мені о 5 ранку закортіло фанти)))) фанту я не люблю, але кожна клітинка мого тіла сканувала: "Фанта! Фанта! Фанта!"

я на автоматі пошкандибала до холодильника, вийняла газовано воду... вирішила склепати Фанту власного виробництва... у мить мої клітини заглохли)) я поставила на місце мінералку, моя печінка вигукнула "алілуя")))) і на цьому всі щасливі))) та все ж, Діду Морозу, подаруй мені фанту)))

Немає коментарів:

Дописати коментар