Сторінки

Шукати в цьому блозі

29.12.10

приємності)))

у неділю Женя була майстринею)))) я вчила діток малювати фарбою на всіляких медальйончиках та камінчиках)) і це при тому, що сама малюю нууу максимум на двієчку)))

та все ж.. з мене вийшла хороша майстриня))) дітки вправніші виявилися за майстриню і мені максимум, що тре було робити - це з ними розмовляти))) а це я умію)))))

одна дівчинка мені подарувала глечика, якого самотужки розмалювала Петриківкою))) її звати Софійка, 11 рочків))) дуже талановита дівчинка)

А ще я навчилася імітувати звук дощу за допомогою різних рухів рук))) і мені подарували мілко-подарунок за те, що не полінувалася майстувати хєх))

7 коментарів:

  1. Ех, класно. Сто пудов-класно. Люблю тебе читати :)

    ВідповістиВидалити
  2. )))) тааа))))
    і я люблю тебе читати))) але надіюся, ти частіше в житті посміхаєшся, ніж я думаю;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Якщо зі сторони дивитись, мій блог дійсно виглядає дещо деперсивним. :D
    З 2011 року буду косити під тебе. Я так сама собі вирішила :D

    ВідповістиВидалити
  4. та ні, не коси під мене))
    мо то блог лишень депресивний, а в житті - навпаки))) чи нє?

    та все ж, твої дописи в блозі часом викликають мурахи - у приємному сенсі))) ти дуже гарно пишеш)))

    ВідповістиВидалити
  5. хє-хє))) навідала твій блог)))
    потім - профайл)) дуже рідко натискаю "Моя веб-сторінка", але "тваринний інстин" мені підказував..))) Тепер натискай "долучити в друзі";)))

    і ще... ти не маєш соромитися нації)) вона в нас вийнятково прекрасна)) українців за національністю дуже мало... їх було винищено.. і нині винищують, але методи трішки інакші...
    а та Україна, яка є нині... її роблять такою неукрайнці, не еліта українська... а ті, хто за часів СРСР відносився до Павліків Морозових - псевдо героїв...
    можна писати багато й занудно...

    ВідповістиВидалити
  6. так і є. при чому оце "навпаки" до того позитивне, що не раз попадало в халепу :D

    я в шоці. опридєльонно в шоці.

    ВідповістиВидалити
  7. ооо то є мега круто))))
    хєх))) то у нас багато чого з тобою спільного;)))
    я ходяче попадання в халепи))))
    і, якщо щось трапляється халепоподібне зі мною, то ніхто не дивується.. і протерта до дірок фраза: "воно й не дивно, це ж ти, Женя")))

    ВідповістиВидалити