Сторінки

Шукати в цьому блозі

20.12.10

30 секунд до Марсу:)

Вирішила присвятити декілька слів цьому невеличкому шматочку мого життя..)))

...урааааааааа я виграла квитки на Марсів))) моїй радості не було меж.. як не банально звучить ця фраза, та все ж.. ту радість і справді не помістити у словесні рамки)))

квитки забрано, лишилося декілька днів, і ось - найбажаніший день місяця)))

так.. 12 грудня...))

Ранок... День... тянулися, на диво, не дуже довго...

Вечір.. Маршрутка.. Метро... Мороз... Величезна черга до МВЦ, до якої ми вирішили не приєднуватися... Декілька хвилин...(чесно кажучи, нам пощастило)...і ми в приміщенні... година чекання... розігрів від якого хотілося блювати... ще чекання.. і ось... ВОНИ... МАРСИ...

Чи це друга фан-зона, чи втома від чекання, чи ще н-на якихось неменш дурнуватих причин... та на моєму тілі жодна волосинка не стала дибки...

і так увесь концерт.. неемоційно.. монотонно... і теж після концерту...

та все ж.. я була на Марсах... радіти?))))

але ж від факту не радіють, радіють від отриманих емоцій..

а їх не було..

КРАПКА.

п.с. та все ж, люблю Марсів)))

7 коментарів:

  1. Странно... я тоже была на Марсах... в фан зоне... это была так класно - я была на 7 небе от счастья))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. До речі, а як ти виграла квитки ті?

    ВідповістиВидалити
  3. Адідас - органвізатори - розігрував у контакті квитки) тре було два тижні відповідати на запитання, на швидкість та знання)) у кого найбільше балів, той переможець))

    ВідповістиВидалити
  4. ООО, то ти - вундеркінд!
    Я, на жаль чи на щастя, видалилася півроку тому з Контакту, тому навіть не мала можливості знати про такий розіграш.
    Але, чесно кажучи, не дуже аж так захоплююся творчістю Марсів, просто деякі пісні подобаються.
    Шкода, що в тебе негативні відгуки після їхнього виступу((

    ВідповістиВидалити
  5. )) та який там вундеркінд)) гугл у поміч))))
    оооо то на щастя видалилася))) а як ти терпиш уже такий довгий період?)) ггг)))))

    нуу я також не хван, але полюбляю їх як виконавців))

    ВідповістиВидалити
  6. Терплю?
    На щастя, в мене в квартирі пропав сервер "ВКонтакте", але це було вже після того, як видалилася.
    А тепер найшла нову болячку - блог))))
    Це також втягує))

    ВідповістиВидалити