Сторінки

Шукати в цьому блозі

29.12.10

Все-таки любила...)

новий рік.. прибирання... перебирання різної фігні, яка наскладалася у столі... надибала папку... у ній отримані листи...від Нього... у ній ненадіслані листи...Йому.. перечитала... люблю перечитувати все, коли настає грудень і я прибираю у своєму столі...

була певна, що ніколи нікого не кохала... бо ніхто ніколи не чув від мене цих слів.. але його я кохала... я це відчула..) нехай не тоді, а сьогодні... нехай я тут, ти - там.. нехай ми вже не пишемо один одному листи і не кажемо "солодких снів, сонечко" чи "доброго ранку, радість моя"... головне, що це все ж таки було.. і ми були щасливі разом... і нехай нині ми щасливі поодинці...

і нехай... але я любила... і якось від цього тепло)) і байдуже, що ти про це не знаєш, головне.. про це знаю я)))

Немає коментарів:

Дописати коментар