Сторінки

Шукати в цьому блозі

14.11.13

думки

От люблю я потрапляти на думки людей, які співзвучні з моїми.
І хай я ще не повністю навчилася "не прикипати душею", та я завжди вдячна:)

Даніела Заюшкіна- солістка Vivienne Mort:
Якщо ти намагаєшся когось втримати, він так або інакше від тебе піде. Це прив'язки, і їх не мусить бути. Якщо мені захочеться - я припиню займатись музикою, це — так само, як ти розстаєшся з кимось. Не можна прикипати душею.
Звичайна філософія християнства: не можна прив'язуватися! Загалом, це легко відчувається у побуті, ось розбилась твоя улюблена чашка і ти можеш плакати більше, аніж за людьми, що загинули при землетрусі. Бо ти прив'язався до неї, твоя емоція сильніша в цей момент. Тому не треба нікого втримувати, живіть так, аби ні за ким не скучати. Люди приходять, я їм дуже вдячна, вони всі дуже хороші.

Немає коментарів:

Дописати коментар