Сторінки

Шукати в цьому блозі

11.11.13

вартісне

Останні дні якісь не дуже веселі.
Сидіти дома - не моє.
А доводиться.
В суботу пішла на англійську, під виглядом, що я вже видужала, і приїхала геть хвора.
Сьогодні в лікарні знову понавиписували всякої хімії.
Хімії - ні. Травкам - так.
Пообіцяла собі нікуди на цьому тижні не вибиратися, поки точно не видужаю.
Хоч і напланувала. Але треба пересидіти.
Маю видужати до 14 листопада!!! На мене чекає пронизлива Vivienne Mort:)))
Нууу і як не крути, на неї я точно побіжу))))

Вчора переглядала фільм "Чесна куртизанка". Біографічна стрічка, правда, з присмаком домислу, про Вероніку Франко - венеціанську куртизанку доби Відродження. Неймовірно гарна історія, неймовірно сильна жінка, неймовірно сильне кохання. І все ж мені не можна дивитися фільми про любов, я пускаю сльозу..

Сидячи дома, дійшла висновку, що все ж і я належу до тих людей, в яких життя пропливає в режимі "автомат", усвідомленого мало.
Треба з цим щось робити.
І не розраховувати на завтра. Бо є лиш сьогодні. І його потрібно проживати на повну. Робити сьогодні справді вартісним. Не для світу, а, в першу чергу, для себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар