Сторінки

Шукати в цьому блозі

21.10.13

Записки українського самашедшого

Недаремно до моїх рук потрапила ця книга. Чомусь я скептично ставилася до публіцистичного твору Ліни Костенко.
А ось нині вчитуюся в кожне слово. Стільки влучних фраз, які витали і в моїй голові, але ніяк не набирали вербальних форм.
Цей запис буде живим доти, доки я не дочитаю "Записки..."

п.с. (від 29.10.13) Зараз двояке відчуття про твір. Трішки напружує, бо просочений тим образом життя, який міфічно, стереотипно прижився в головах багатьох. А я знаю, що не все так фігово:) Пєчаль, що все менше зустрічається перлів.

Невеличкий цитатник:

Мудрість мужчини — промовчати, коли говорять стихії.

Читав колись у Ромена Роллана: «Безумна пристрасть змінилася безумною ніжністю». А в мене вдячністю. Ніжністю теж, але найперше вдячністю. Це жінка, про яку мрієш, навіть якщо вона вже твоя.

Я завжди був нормальною людиною. Радше меланхоліком, ніж флегматиком. Раціо в мені явно переважало, поки не зустрів свою майбутню дружину. Тоді на деякий час взяло гору емоціо, а тепер вже не знаю. Зрештою, дружина в мене розумна й красива, упадальників біля неї не бракувало, і якби зі мною щось не так, то вона вибрала б не мене.

...реклами тепер більше, як дорожніх знаків, то колись був Ленін на кожному перехресті, а тепер тампакси й снікерси, шоколад "Корона" й презервативи "Дюрекс".

Сиділи колись за залізною завісою, ловили кожну вісточку зі світу, — інформація була нашою здобиччю. Тепер ми — здобич інформації.

Звичайно ж, Гоголь - це російський письменник, але це - український геній.

На моїх очах зникає жінка, красива-прекрасива жінка. От гляну на неї - вона прекрасна. Торкнуся до неї - вона магніт. Але втомлена жінка під вечір - це вже ступа. А коли ще й задубіла в роздратуванні, тоце вже ціла меґера.

Дві людини взаємно мають творити одна одну.

Добре людям, які пробігають повз факти. А я проходжу крізь них.

Кожен тобі сипле в голову своє сміття.

Зкономірно. Коли починається смерть культури, настає культура смерті.




Немає коментарів:

Дописати коментар