Сторінки

Шукати в цьому блозі

13.10.13

Поговорили:)

Я просто не могла цього не зберегти:)
Для історії... На довгу пам'ять :)

А я гадала, що одна з найбільших проблем українського суспільства, - корупція:)

  • Друзі-кияни, агов! Інформація для тих, хто хоче навчитись розмовляти українською! Скоро в Києві розпочнуться лекції з української мови! Спитаєте яка вартість? А ніяка! Курси є абсолютно безкоштовними! Просто подякуєте при нагоді пану Олесю Донію, бо він є ініціатором цієї доброї справи!
    • Veronika Ergasheva та 6 іншим іншим користувачам це сподобалось.
    • Jmenka Kravchenko безкоштовна реклама Донія..
    • Veronika Ergasheva Я ні до яких Доніїв не дочитувала слава Богу))))
      Яка різниця взагалі! Це ж чудова ідея)))
    • Oleksandr Doniy ну, то придумайте і організуйте таке самостійно. От і обійдетеся без Донія :)))))
    • Jmenka Kravchenko добра справа зараховується як +1 до карми тільки у випалку, коли ніхто не знає автора доброї справи:)
      А ось прості громадяни організовують таке самостійно і без Донія:http://www.gurt.org.ua/interviews/18595/
      www.gurt.org.ua
      Щотижневий Український розмовний клуб діє в Донецьку з грудня 2012 року. За декі...Показати більше...
    • Oleksandr Doniy to Jmenka Kravchenko: а я це зініціював не для себе(типу-для карми своєї,тю,), а для того, щоб більше українських громадян опанували українську мову. Бо мав аналогічну проблему, і знаю як важливо,щоб існувало толерантне середовище, яке не кпинитиме з мовних помилок. Тож ми вже запустили курси в Житомирі, Кіровограді, Кременчуці, Калуші,Луганську,Херсоні. На черзі-Київ, Севастополь,Черкаси,Вінниця,Суми. Далі теж підемо. Заклик я до створення таких курсів зробив якраз ще торік. І статтю на цю тему написав. І перші курси тоді вже були в Києві, Луганську, Херсоні. І в інших містах наш заклик почули. А цього року ми розширюємо мережу.От , до речі, сайт:https://www.facebook.com/.../1401370693423622... P.S. А з задрістю(під різними соусами) я стикаюсь постійно.Щоб позитивного не зробив,знайдуться люди, які заздритимуть і казатимуть ,що "все не так". Ну, то заздріть і критикуйтк далі. А я-робитиму. От в цьому і різниця між нами :)))
      Основна мета проведення безкоштовних курсів української мови – підвищення загаль...Показати більше...
      Сторінка: 645 вподобали це.
    • Jmenka Kravchenko Ви мене не знаєте і в заздрості звинувачуєте:)
      Правильно, не заради карми, а заради піару:)
      Зайшла на сайт, а він так і кричить: "Вчіть українську!":
      1) У Луганську за підтримки депутата Луганської міської ради Ігоря Ліскі 28 вересня відбудуться перші
      лекції з української мови в рамках проекту «Безкоштовні курси української мови». 
      2) У Калуші за підтримки депутата міської ради Олега Нижника стартував проект «Безкоштовні курси української мови». Курси розпочнуться вже 1 жовтня.
    • Oleksandr Doniy to Jmenka Kravchenko: я вже написав: різниця між нами,що я придумиваю і роблю, а Ви-лише критикуєте. Ми(Всеукраїнський комітет захисту української мови) знаходимо організаторів по всій Україні,хто би реалізовував нашу концепцію. Приховувати,хто це робить, і не доцільно, і не раціонально. Вчіться не задрити цим людям, а будьте вдячниою. Може колись зрозумієте,що заздрість-одна з найбільших проблем українського суспільства. P.S. На цьому дискусія(зі свого боку) припиняю, бо вона нераціональна. Не подабається наша ініціатива-і далі критикуйте. І далі нічого не робіть. А я і далі робитиму. Бо ініціюю добрі справи. І вони об'єднують добрих людей. У Вас інший настрій.Це Ваше право. Робіть те ,що вважаєте за потрібне. А я продовжуватиму робити,те що роблю.Більше не писатиму Вам.
    • Jmenka Kravchenko Я б Вам могла провести детальний аналіз, чому ці курси - це на 99% піар, а на 1% - досягнення "бажаної" мети (щоб громадяни опанували мову). Але так як Ви не бажаєте продовжувати дискусію, яку й самі розпочали, не стану витрачати свій час. До того ж, Ви самі все прекрасно знаєте.
      Сподіваюся, Ви не надірвали горло)) 
      Бажаю Вам побільше добрих справ, які служитимуть для справді розквіту нашої країни, а не для розквіту окремих особистостей!
    • Jmenka Kravchenko

Немає коментарів:

Дописати коментар