Сторінки

Шукати в цьому блозі

02.06.11

відчуття

відчуття зовсім не кепське..навіть не пригнічене..мене не дратують люди..швидше за все, їх дратую я.. але це мене найменше турбує)) головне, не потрапити до дурки, ато шанси є..чималі шанси..)))

не манить мене ця місцина.. не манять навіть люди.. хоча божевільні завжди викликають інтерес та збуджують уяву.. я б хотіла залізти до їхніх мізок і поритися там.. я б нічого не зрозуміла, але не в тому суть..

суті взагалі в цьому світі не існує.. і це найстрашніше.. а, можливо, в цьому і увесь кайф..

кайф.. для мене його не існує.. це слово немає розумних рамок.. хтось кайфує, затягуючи цигарку, а мене від цього нудить, хтось кайфує від трахання маленьких звірят, а я не пробувала цей вид збочення, але, думаю, мене б знову ж таки знудило) але, ні, я про це не думала та й навряд колись ця тема буде розмножувати мої думки... я не знаю від чого кайфую саме я.. цей кайф якийсь непередбачуваний.. або я якась непостійна..))

непостійність.. це моє.. все своє життя я плету цю непостійність.. і мене це не бентежить.. мабуть, у цьому і є увесь мій кайф..

кайф..

Немає коментарів:

Дописати коментар