Сторінки

Шукати в цьому блозі

02.01.14

Нью єар

Ця новорічна ніч була на диво затишною))) смачнючий глінтвейн власного виробництва, багато усмішок, джазові танці під сценою Відкритого університету, приємні випадкові та невипадкові зустрічі, чудові люди та така рідна синьо-жовта символіка)))

Не хронологічно про новорічну ніч)))

Глінтвейн. Він і справді був смачнючий. Маму пригостив сусід домашнім грузинським вином, яке і пішло на чудо напій))) Я вирішила все ж почитати, як готують справжній глінтвейчик, ато ж людей пригощати))) Начиталася і давай братися за приготування. Тросниковий цукор, міцний чай, кориця, мандариновий фреш, мандаринові скоринки, гвоздика, мускатний горіх, мед і мої чарівні руці зробили свою справу і, як то кажуть, - пальчики оближиш)))

Всі зачаровувалися моїм глінтвейном)) ще був у Нікіти глінтвейчик, то у рівній боротьбі напій мого виробництва виграв))))

Багато усмішок. Не знаю, чи це мій мега радісний настрій напередодні новорічної ночі чи що, але навколо мене всі люди усміхалися))) З Олеською на Теремках зустріли хлопця в прикиді Діда Мороза, ми йому усміхнулися, дали одне одному "п"ять", і наш настрій ще поліпшився)) Вирішили з Олеською, що це знак, що новорічна ніч буде неймовірна))) і ми не помилилися))) потім були люди в метро, які теж усміхалися))) а далі й сам Майдан))) тисячи усімішок і щасливих очей)))) атмосфера!!!

Джазові танці під сценою Відкритого університету. Джаз. Я ніколи не думала, що я люблю джаз. Люблю. А танцювати під нього виявляється так божественно))) Навіть хороводи вдалося поводити))) а ще була муза з радянських мультиків - це була смішна частина:))

Приємні випадкові та невипадкові зустрічі. Новий рік я зустріла в колі знайомих мені людей і зовсім не знайомих)) Нас було багацько)) Шампанське, бенгальські вогні, браковані хлопавки, спільне виконання гімну, теплі обійми, фотографування з Сірьожкою на невідомо чий мобільний, медична допомога від Нікіти, вперта Нікітина мама, на яку характером чомусь, за словами Нікіти, я схожа)) та навряд я така вперта))) зв"язані одним прапором з Олеською, подарунок від Жені (і загалом знайомство з ним), попивання вина з Тарасом, танці і знайомство з вегетаріанцем Андрієм, "Тебе випадково не Женя звати?" від Віти з Big Idea, україномовний німець Якоб, суперечки з Лесею...)))



І от не можу я втриматися, щоб не написати)) вже під ранок прогулюємося ми майданом) з нами був україномовний німець Якоб, який працював в Україні в сумі 4 роки. І тут один чоловік підходить до нього та запитує: "Шо ета за уліца", - тицяючи на Інституцьку. Якоб упевнено відповідає. Чоловік дякує, і йде собі далі. Якоб через секунд 10 видає із таким ще й здивуванням: "Хм.. Не тутешній"))))))))))))

нуу і, звісно, солодкий лате перед сном:))

Немає коментарів:

Дописати коментар