Сторінки

Шукати в цьому блозі

06.12.13

глобальне оновлення

Дві теми, які нині ніяк не полишають мої думки - Україна та кохання.
І нарешті, сподіваюся, в моїй голові визріло раціональне зерно))

Україна.
Сьогодні Інтернетом гуляє купа планів дій аля Україна моєї мрії, Оновлена Україна і тому подібне.
Це підтверджує той факт, що зараз панує в країні піднесений настрій, люди готові діяти, змінювати систему і, маю надію, змінюватися.
Зараз Україна - досить живий організм, який можна, при правильному підході, ліпити і виліплювати.
Ага... зерно - зараз для України настав той довгоочікуваний момент переходу на новий якісний рівень, який не потрібно провтикати! Сподіваюся, це розуміє кожен і кожен розуміє рівень своєї відповідальності зараз. Я розумію. Амінь!

Кохання.
Зрозуміла, що кохання з'явиться лиш тоді, коли для нього є місце.
Зрозуміла, що я ніяк не можу відпустити два роки свого життя.
Мабуть, я вже в соте це розумію, а толку - нуль.
Місце з'явиться лиш тоді, коли я сама його звільню.
Звільнити - це діяти.
Все, що до сьогодні я робила, - це що завгодно, тільки не діяла.
Я плекала, вірила, не втрачала надію, обмірковувала, змінювалася...
Я знаю, що мені легше було б діяти, якби я була телепатом (що апріорі неможливо) або щиро поговорила з Костьою.
Але я не зможу нічого сказати. Для цього, як мінімум потрібна сміливість.
У мене вона в дефіциті.
Також я боюся звільнити це місце.
Знову ж таки повертаюся до плекання, віри, надії..
Одним словом, всі ці місяці я була дурою.
Я сама себе обманювала.
Може, й нині обманюю... хз.
Але принаймні сьогодні я вперше складаю свій план дій по звільненню місця.
Це щось схоже на плани аля Оновлена Україна...) тільки замість України, моє серце.
І хай поки нема кохання. Але принаймні я спробую навести лад у своїй душі.
Що, думки, почнімо з Вас? Треба ж застосовувати знання, отримані на ретриті з йоги.
Контроль думок - вимога №1 ;)
Відмова від солодощів виявилася реальною. Тож відмовитися від думок про минуле - ще один із, сподіваюся, вдалих експериментів)
На старт! Увага! Руш!

писи. Сподіваюся, ми з Україною швидко оновимося:))


Немає коментарів:

Дописати коментар