Сторінки

Шукати в цьому блозі

25.07.11

трішки літа))

субота виявилася навпрочуд веселою, активною та корисною))
взяла участь у тренінгу-квесті "Соціалка: граючись про серйозне")) правда, квесту було мінімум, але на це гріх жалітися))) адже спогади про години, присвячені цьому заходу, не втрачені і позитивні))) нууу і, звичайно, апетитні)))

а ще нам на початку тренінгу наплели трішки дезінфи, що буцімто карооокі особливі.. вони більш пристосованіші до життя, розумніші, жвавіші і ще купа хвалених епітетів)))
тому в ліфт заходили перші лиш кароокі, їхати з ними іншим не дозволялося.. адже ж кароокі особливі!!! на кофепаузі лиш кароокі мали право їсти солодощі, але ми забили на це і також хрумтіли всілякі мнямки))) і тааак дааалі... врізали нас у правах, як тільки могли.. Таким чином ми мали можливість відчути, як почуваються люди, які потрапляють у досить неприємну зону "Дискримінація"...правда, трішки подано утрировано.. та всеодно було неприємно..

потім був дім)) дочитала книжечкув Миколи Руденка "Син сонця - Фаетон")) ніколи не думала, що буду з величезним апетитом ковтати наукову фантастику)))
покаталася на велику..)) тікала від шаленого пса, який хотів мене загризти))

а в неділю було тьма справ по дому - хай їм грець))
тринділа зі своїм кошенятком - я за ним дууууууужее скучила і гралася зі своїм маленьким кошенятком, який мене постійно гризе за ногу (пес не відгриз, так Жужику радість), а ввечері поїхала гуляти з Демешком) так довго по Києву я ще не лазила))
хто ще не відвідав нову виставку в Пінчук арт-галереї, зробіть це обов'язково)) неординарне мистецтво за допомогою звичних речей))

а сьогодні я щось прихворіла( болить горло( певно, у всьому вина морозива.. занадто багато я його їм...))))

Немає коментарів:

Дописати коментар