Сторінки

Шукати в цьому блозі

31.10.10

Постанова оскарженню не підлягає :)

Сьогодні я стала почесним громадянином України)) я нарешті маю право голосу, вибору та інші права хє-хє))))) вже втретє я не знаходжу себе у списку виборців)) трапилося виверження вулкану і Женя таки поїхала до районногу суду)) мій дебют))))) вперше була присутня на засіданні суду - все було офіційно))) позивач(моя персона) з'явився, відповідач(це мала притусити вся виборча дільниця) - ні. От горе)))) а, ну да, я просила надати мені змогу проголосувати на виборах))) словом, мене 5 хвилин помучали та все ж задовільнили мій позив))))))) юхууууууууууууу))))))перша справа в суді.. і її виграно)))))))))
з такими успіхами, я можу тепер братися за будь-що))) придивлюся якусь гламурну дачку та відсужу її)))
ото щастя, людоньки:)))))))))))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар