Сторінки

Шукати в цьому блозі

03.01.12

страх

от і доплюсувалася одиниця... і настав 2012 рік..
очікування... мабуть, найбільше очікування - це кінець світу, який абсурдно не настане.
жити одним днем звучить ще абсурдніше.
сподіватися, що завтра помреш і з цієї причини валяти дурня - відчуватимеш порожнечу. нічого не запитуйте. я просто знаю це.
краще мріяти про внучат і робити все, щоби не соромно було тримати їх на руцях.
я змінилася.
зовнішньо ще цього не проявляю.
але сама собі зізнаюся в цьому.
зі світом ще зарано ділитися цією таємницею.
але виверження вулкану не минуче.
мені не вистачає шаленості, але я вже звикла до стабільності.
знайти б людину, яка відповідала б на всі мої запитання...

2 коментарі:

  1. щасливого нового року! люди всі різні, і знайти людину, яка відповідала на всі запитання, не можливо - в тому й весь прикол цього життя :-)

    ВідповістиВидалити
  2. дякую.. хочеться знайти ту, яка б на всі мої запитання відповіді знала...)
    і тобі щасливого 2012)))

    ВідповістиВидалити