Сторінки

Шукати в цьому блозі

02.01.11

роки ідуть)

ідуть... ідуть.. і ми з ними йдемо.. хто сновигає, хто повзе, хто стоїть на місці, хто мчить щосили.. і всьО вперед... а мені хочеться назад.. у дитинство... половити сонячних зайчиків.. запитувати у мами, чи можна вийти на вулицю, увімкнути телевізор... пострибати на татовому пузі, тишком-нишком гамати цукерки.. розбити миску і боятися сказати про це.. ех.. ці дитячі переживання..) і чому на старість відведено більше років, ніж на дитинство...

2 коментарі:

  1. Ти стрибала у тата на пузі???)))) бідний тато))))

    Хочу назад, те дитинство, яке в мене пройшло у селі.
    Встати о 6:00, зїсти смажену картоплю яку приготувала бабуся, вибрати найкращу палицю і погнати череду на поле, з дідусем та братом (інколи з сестричкою). І так провести цілий день з ними... .Скажеш нудновато..., але ті дні були для мене найкращими.
    Сумую за дідусем.... .

    ВідповістиВидалити
  2. нє, то прикольно:) я також любила їздити в село) але, на жаль, я жодного дідуся не бачила(

    ВідповістиВидалити