Сторінки

Шукати в цьому блозі

04.04.11

теревеньки)

потрібно заглянути в історію...які події фігурували в цьому блозі останніми.. але не хочеться заглядати...
і про те, як мені жилося і що робилося.. не хочеться писати)) я ласувала цими днями, вони ласували мною)) на вихідних дозволила собі побайдикувати трішки))
багато сміялася)) багато чого дізналася)) багато кого зустріла))) можливо, якось змінилася.. швидше за все - змінилася) перестала ненавидіти людей)))) хоча цей процес зворотній)))

а ще на мене чекають чудові травневі свята.. зима тривала так довго, настала весна - і вже відчувається літо.. воно ось-ось має настати.. а я ніяк не встигну насолодитися весною..

2 коментарі:

  1. то ти раніше ненавиділа людей?? )
    Хмм...а по твоєму блогу не скажеш))

    ВідповістиВидалити
  2. можливо, то гучно сказано..я не всіх людей ненавиділа))

    ВідповістиВидалити