Сторінки

Шукати в цьому блозі

10.02.11

Женя дурбецалко)))

вирішила ще раз усім нагадати)) колись це було гіпотезою.. нині - вже факт) і жодних заперечень ні з власного боку, ні з інших боків)) всі мило посміхаються і погоджуються, Ви - сама щедрість) сказала б, що обожнюю Вас, та не вмію професійно брехати - розкусили..як кісточку ще недозрілого абрикосу..)

заговорилася.. маю погану звичку базікати не в тему, або оголосити заголовок і геть з'їхати в інше русло... а вже ближче до висновку звернути назад чи, влучніше б було сказати, орудую словом як бумерангом...

про дурбецала.. сьогоднішній ранок віщував новий етап мого життя.. себто закінчення туніядствобуднів і нарешті - привіт, робото!!! зачекалася на тебе,де ж ти, сучко, так довго шльондрала?!))
одягнулася, примарафетилася - співбесіда пройде на ура - відчувала всім нутром і ще чимось)) ага... та я йолоп)) а мо то на краще?))) їхала і недоїхала))) відпало бажання йти на співбесіду)) зателефонувала гіпотетичному керівнику, відповіді не було) написала смс, що відмовляюся від співбесіди)) якось добре стало і сумління ніяке не гризло)) хай робота ще пошляється, позраджує мені, я не сердитимуся і прийму її у свої обійми у будь-який інший день так, ніби й нічого не сталося))

а, загалом, пора братися за мізки)

6 коментарів:

  1. ОО, ну ти й смілива! Не знаю, чи я би просто так відмовилася від співбесіди...хіба з поважних причин.
    Але ти молодець, поки що добре відпочинь без роботи, а потім(же коли відчуватимеш такий потяг) візьмешся за неї(чи вона за тебе=)

    ВідповістиВидалити
  2. Нічого, нічого, ще все життя попереду!!
    В мене от теж схожа проблема - правду кажучи,я ще й не починала шукати роботи(хоча розумію, що кошти потрібні -ой-ой-ой як!)
    Просто зараз хочу трохи зосередитися на навчанні, а для роботи(так я себе виправдовую) я ще маленька))
    От закінчу універ - і буду щось думати))

    ВідповістиВидалити
  3. :))) на мене такі виправдання не діють))
    я на заочці) і це моя друга вишка)) і я же, на жаль, не маленька((

    ВідповістиВидалити
  4. До речі, не варто називати себе йолопом.
    ПРинаймні так пише на сайті "Портал успіху", на який, до речі, ти кинула посилання в себе в блозі))
    Цитую : "Будь осторожен в своих мыслях, ибо они формируют твою жизнь»

    и, если Вы думаете, что Вы неудачник - Вы им и будете, если Вы будете думать о себе и видеть в себе преуспевающего, успешного человека, то им со временем и станете."

    ВідповістиВидалити
  5. )) хє-хє)) та, я знаю)) я люблю вчення езотеристів, але його дортимцватися не зажди виходить)))

    до ресі, надибала цікаву програму стажування для журналістів)) і це на Львівщині))
    хочу спробувати))
    http://gurt.org.ua/vacancies/9005/ - тримай, мо й ти зацікавишся)))

    ВідповістиВидалити