Сторінки

Шукати в цьому блозі

23.08.11

химерики...чи що?

спустошеність... вже котрий день.. збилася з рахунку..
хочеться відчувати його тепло, натомість відчуваю холод... можливо, це мої химерики..
хочеться, щоби це були химерики..
можливо, це все режим переписки... який налічує декілька повідомлень.. декілька слів, які чомусь не гріють..

Коли прощалася з медіанекстерами, один з учасників на вушку прошепотів мені "ти найкрасивіша дівчина медіанексту"... Звісно, це суб"єктивно.. та все ж було приємно.. але суть не в тому.. хотілося, щоби ці слова звучали від іншого..

але вони не звучать, та й багато інших слів не звучить.. навіть у режимі переписки.. а, якщо звучать, то стає зимно...

мабуть, той інший не відчуває до мене, не відчуває мене.. мій раціоналізм тоне у моїх сентиментах.. з цим нічого не вдіяти.. почуття над розумом.. розум не керує ними..

надіюся, він не відчуває подібне.. інакше.. я теж не вмію гріти...

.. а обіцяли берегти одне одного...

Немає коментарів:

Дописати коментар